utorok 17. septembra 2013

Aha čoooo..!!! ^.^

V nedelu som spravila výpad do Blavy a toto bolo v jednej Panta Rhei. A nielen toto, boli tam obrovitánske police anglických paperbackov! :)
A potom keď som vyšla po schodoch, som padla skoro na riť. :D Neboli tam už anglické paperbacky, ale naše, slovenské, prípadne české knihy, ale tak pekne uložené! :D Ja to proste musím oceniť a vychváliť aj tu, nielen pred osobami mne blízkymi.. :)
P.S.: Pekné sničky (vzhľadom na to, že je pol jedenástej) a dúfam, že keď zajtra zapnem noťas nebude to úplne divné, ale iba trochu, pretože som zistila, že sa dá na Google playi stiahnúť Bloger do mobilu a toto je prvý pokus. :)
Držte sa zajtra v škole, a či už máte problémy s kamošmi, učiteľmi, predmetmi, alebo počasím, všetko sa vždycky vyrieši. :) Najlepšie s knihou v ruke a ostatným na saláme.. :D :)

2 komentáre:

  1. Tak keby toto ja zbadám v kníhkupectve asi ma z neho nik tak ľahko nedostane! :-D Musela by som si ich pekne jednu z každého zobrať domov. Sériu "nástroje smrteľníkov" som si zamilovala knihy s touto novou obálkou nemôžem nikde zohnať. Ale raz budú vystavené na mojej poličke. Závidím ti, že si ich videla :-D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Však si mala vidieť mňa keď som ich zbadala.. :D Minimálne dve minúty som na ne pozerala s otvorenými ústami. Potom mi došlo, že by som ich mohla aj zavrieť, lebo.. no.. nebola som tam sama..
      Ale keď chceš - Panta Rhei Poštová BA :) a keď to nemáš ďaleko tak tam určite skoč. ;)

      Odstrániť