utorok 17. septembra 2013

Čo môžete očakávať... :)

Milujem našu kúpeľňu už len z toho prostého dôvodu, že mi tam vždy napadne niečo, nad čím by som sa mohla pozastaviť. (Teraz tak uvažujem, že by som tam mala chodiť keď mám "neriešiteľné" problémy.) Pri tých najbežnejších hygienických návykoch.. Ale aby ste si nemyslela, že som nejaká divná a chcem tu, na blogu prevažne zameranom na knihy, blogovať o výhodách kúpeľne, nedajbože o hygienických návykoch, idem vám to rýchlo objasniť. Sušila som si vlasy (teraz, pred asi 10 minútami) a napadlo mi, že si dám jeden novoročno-septembrovo-druho-týždňový záväzok, že každý deň venujem aspoň polhoďku blogu, alebo každý druhý deň jednu celú hodinu.
Takže asi toľko mojich myšlienok, o ktoré som sa chcela podeliť. Teraz k tým praktickejším a asi aj ľahšie pochopiteľným veciam - mám pre vás nachystaných (to znamená, že som tie knihy prečítala a niekedy v, dúfam nie veľmi vzdialenej budúcnosti vám ich sem hodím, ale aby bolo jasné, ešte nie sú zhmotnené) pár recenzií. Na Dcéru dymu a kosti, Mechanického anjela, Kruh a Tweetni mi! Áno, priznávam, že väčšinu svojho voľného času som venovala hlavne čítaniu a nie updatovaniu blogu, kvôli čomu vo mne piští tichunký podvedomý hlások, ktorý je ale v úplnom tichu (čiže keď chcem spať alebo čítať) neskutočne hlasný.
Takže, dúfam, že ste si už na september zvykli - ja áno - a podarilo sa vám - narozdiel odo mňa - zosúladiť všetky povinné a voľnočasové aktivity vo váš prospech. A áno, dala som sem iný typ písma, lebo Verdana ma už neokúzľuje.. :'(

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára