streda 18. septembra 2013

Moje prudké zmeny nálad

Je neuveriteľným šťastím, že nemám internet v mobile zadarmo a v škole nemáme dostupnú wífínu, pretože inak by som asi celé dopoludnie zahlcovala blog informáciami o tom, aký druh nudy mi bol v tom čase doprianý.
Musím, ale povedať, že som neuveriteľne natešená tým, že je tu po (asi aj vyše) dvoch týždňoch nejaká recenzia, ale zas, je september, obdobie školy.. (Už aj mne leze na nervy jak sa furt vyhováram o.O).
Takže je trošku čudné, že na jednej strane by som tu písala samé kraviny a updatovala to tu každých päť minút, som neuveriteľne lenivá napísať jednu recenziu.. :D
A preto, že záväzky nepustia, možno to tu bude konečne vyzerať jak na superblogu (:D), aktualizované aspoň trikrát do týždňa (možno aj denne).
Ale teraz už fakt musím padať (alebo sa o to aspoň pokúsiť), lebo zajtra ma čaká písomka z matiky a dneska sme si s ňou len kývali, z dosť veľkej vzdialenosti, ak nepočítam nedobrovoľne styky počas hodiny.. :D :( 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára