utorok 5. novembra 2013

David Levithan...až tak...♥

No, až tak, že má u mňa na blogu jeden osobitý článoček. Áno, správne - tento! :)

Aby som bola úprimná, jednu celú knihu som od neho neprečítala. Lepšie povedané, prečítala som od neho ukážky prvej kapitoly v knihách Den co den a Nick a Norah: až do ochraptění (ospravedlňujem sa ak som to napísala zle, ale teraz ju nemám pri sebe, spokojne si odfukuje na poličke :33). Den co den je novinka. Dosť hrubá novinka, čo sa mne páči, ale tá čeština je odpudzujúca. Síce si po čase na to zvyknem a už to ani nevnímam, ale občas sa mi do toho ťažko dostáva.. Nuž, budem sa musieť prekonať, pretože ako som naznačila, mám Nicka a Noru a chcem sa do nich do zajtra pustiť.

V podstate po Nickovi a Nore som poškuľovala dosť dlho, no dorazilo ma až to, že hrá na bassu v punkovej kapele. A keďže ja mám k punku, povedzme, dosť blízko. Bolo rozhodnuté!

Den co den ma zaujíma tiež, svojou inakosťou, a dúfam, že sa k nej čoskoro dostanem. :)

Davidovi vyšla v jazyku, ktorému relatívne dosť rozumiem (čiže sj a čj, ale aby ste si nemysleli, že v škole spím, tak aj po anglicky mi to občas ide, no na anglické knihy si ešte netrúfam) ešte jedna kniha - Slovník lásky -, ale z anotky som vydedukovala, že to bude typ literatúry podobný tomu čo číta moja mamina - bez príbehu.. Tak túto teda veľmi nerátam.

Ale okrem týchto troch mu vyšlo ešte fááákt hojne kníh, ako tak kukám na goodreads. Tie najpútavejšie som sa obťažovala otvoriť si a tie najnajnajkrajšie obálky vám sem aj dám.

Povedala by som, že ma na jeho knihách zaujíma práve tá inakosť, pretože nijaké dielo podobné napríklad Den co den nepoznám. Alebo tá čo mu vyšla tento rok - Two boys kissing -, tak aj táto na mňa pôsobí tak netradičnejšie.. :) 
A práve o to ide.

A tu sú tie najsexi obálky ♥ :


P.S.: Tie obálky sú čisto môj subjektívny názor (konieckoncov ako celý článok), a preto ak nesúhlasíte, alebo aj hej, alebo sa vám páčia iné, tak dajte do komentu link, rada sa pozriem :) veď na čo sú komentáre, keď nie práve na toto. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára