sobota 30. novembra 2013

Mesačná chvastačka za NOVEMBER


Autorkou je Judit.

V novembri som snažila dočítať knihy z októbra, ktorými som sa ale nechvastala. Ktovie prečo, baví ma čítať to, ale nie robiť to.. Okrem iného som bola aj v Nórsku a ktovie prečo, mi na čítanie nezostalo veľa času..
Momentálne dočítavam posledné kapitoly knižky Môj tajný anjel, ktorú keď som zbadala v kníhkupectve, nedýchala som asi dve minúty. :D Dobre, späť ku chvastaniu..

Kúpila som si:

V priorovskom kníhkupectve som si uchmatla Obchodníkov s nádejou od Mirky Varáčkovej a Pýchu a predsudok a zombíkov od Jane Austenovej a ešte jedného pána, ktorého meno si nepamätám.
Som týmto knižkám veľmi rada, pretože ma spolu stáli ani nie 6€. ^.^
Dostala som na zrecenzovanie:


Ďalej som dostala moje prvé knihy na recenzovanie od internetového kníhkupectva Ikarus.sk. Oboje som chcela už veľmi dlho, tak sa mi konečne "splnil sen" a mám ich.

P.S.: No nevyzerajú spolu úžasne? Ja po nich poškuľujem už asi týždeň. :)

Požičala som si z knižnice:


Ďalej sú tu knihy, ktoré som si požičala z knižnice. Zatiaľ som ich len obchádzala v kníhkupectvách a na internete a keď som ich uvidela tam, tak som neodolala, ale neviem, či si ich prečítam, lebo mi to nejako nevychádza.. :(

(Skoro) všetky spolu:


Tu sú skoro všetky spolu. Povedala som si, že tie z knižnice sem nedám, pretože mi nezostávajú na stálo, a teda chýbajú len ony.









November hodnotím ako super mesiac, z hľadiska kníh mám svoje len štyri, ale k niekdajším dvom mesačne je to dobrý pokrok (haha). Veľmi sa na ne teším, som spokojná. A čo váš november? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára