pondelok 27. januára 2014

My DJ idols (#1)


Pôvodne mal byť tento článok ďalší Let's love weheartit, konkrétne trojka, na tému techno parties&shows, ale nakoniec som si uvedomila, že by bol veľmi dlhý, plný fotiek a určite by som nakoniec pridala aj nejaké videá, ale stále nebol by taký akým by som ho chcela mať.
Preto som sa rozhodla vytvoriť toto meme - alebo ako to nazvať - a jeho hlavnou úlohou bude, že vždycky aspoň raz do týždňa si vyberiem niektorého svojho obľúbeného DJa a pridám sem pár jeho fotiek, nejaké fotky z jeho shows alebo občas aj nejaké to videjko alebo pesničku. A keď ma techno omrzí a vrátim sa späť k hardrocku a metalu, a potom.. no radšej nič, potom uvidím čo bude potom.. :D ale stále pokračujem v "normálnom" Let's love weheartit a aj It's time for youtube! :) toto je doplnenie, nie nahradenie :)

No a prvým DJom bude Hardwell.

Tu je v Paname.

Tu v Ekvádore.

Portugalsko.

Miami.

A ja viem, že má pekný chrbát a aj ten dav je pekný, ale aj do tváre celkom ujde:)

A ešte jednu som musela :D tu je s Tiëstom:)

*TIP: pre lepšie zobrazenie obrázkov na ne kliknite*

A aby ste nepovedali, že som na Vás hneď zo začiatku vyletela len fotkami, tak dám aj nejaké stručné info o ňom:
1. je to Holanďan :3 - už som spomínala, že sa tam sťahujem?? :D (myslím v snoch, ak by si náhodou niekto myslel, že naozaj..:D)
2. má 26 rokov.
3. robí úplne megasuper hudbu. 
A myslím, že to by aj stačilo. :D

Teraz ešte trošku z tej hudobnej stránky.. :)






A nakoniec moju najobľúbenejšiu :3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára