piatok 11. júla 2014

Čierny piatok (Farebná book challenge #5)

Challenge z dielne Books full of magic od Táničky. :)

Čaute miláčkovci! :3 Dneska to tu bude trošku počernejšie. :D Mám tu pre vás 19 (!!) čiernych kníh! :3 No poďme rýchlo na to, aby sme to všetko postíhali! :)


Obchodníci s nádejou: Vnútro bolo super, obálka sa mi zas až tak nepáči. Obrázok je v pohode, ale mohli vybrať iný font písma. :)

Sprevádzačka: Opäť sa mi páči obrázok na podklade a aj font písma je už o niečo lepší, čiže nakoniec z toho vznikla trochu jednoduchá, no nič škaredšia obálka. :)

Prežila som svet: K tejto knižke mám zvláštnu citovú väzbu, pretože to bolo prakticky moja prvá dystópia. :) No a tak sa mi aj obálka páči zo všetkých Mirkiných obálok kníh, ktoré jej vyšli v Motýle najviacej. :)

Vlčí dar: Opäť taká obyčajnejšia, no o nič menej pekná. :)

Chlapec nikto: Asi najzložitejšia (okrem Hostiteľa) a preto aj najkrajšia! :3 A príbeh bol tiež mega fáájn :)

Dcéra dymu a kosti: Na obrázku nižšie ju ani nie je poriadne, vlastne vôbec, vidieť, ale je pekná! :) Hoci obálka pokračovania je ešte o kus krajšia.. Júúj, ja ju už chcem mať domáá!

Voda pre slony: *rozmýšľa nad tým, či dneska nezkritizuje žiadnu knihu.. o.O* Krásna! Robert Pattinson je všeobecne známy fešák a s tou blondínkou im to tam ladí. :) Hoci aj originálna obálka je pekná, filmová je krajšia! :3

Hostiteľ: Včera mi konečne po dlhých úvahách nad kúpou prišiel na recenziu z Tatranu a na obálku sa neviem vynadívať! :) A aj v tomto prípade sa mi filmová páči viacej ako originál, pretože ten sa mi zdá trochu .. hm.. jednoduchý. :)

Pýcha a predsudok a zombiovia: Istú dobu som mala z tej obálky des, no to obdobie už prešlo. :D Nie je vyslovene škaredá, no ani najkrajšia.. Knihu som ešte nečítala a kúpila som si ju pretože 1) som si chcela prečítať originál P&P, no trochu zombíkov nie je nikdy na škodu, 2) mala dobrú cenu. :D

Reset: Ďalšia z tých jednoduchších čierno-odetých obálok, no geniálne sa hodí k celému príbehu, čiže lajk! :)

Kam zmizla Aljaška: Iba jedno slovo.. NÁDHERNÁ! :)

Panika: Ďalší jednoslovný opis (:D) aj Panika je nádherná!! :3

Punková princezná: Celkom v pohode, no mohli vybrať väčších punkerov a trochu sa s tým pohrať aby bol obrázok cez celé dosky. :)

Čo koho do toho: Ani túto knihu som ešte nečítala (stále to odkladám.. -.-" asi si ju budem musieť zobrať na dovolenku :D), no podľa anotácia sa mi zdá, že zobrazuje hlavných hrdinov (ja som ale hlavička! :D). :)

Krátky druhý život Bree Tannerovej: Tie presýpacie hodiny s červeným pieskom sú krásne! *.*

Súmrak: Proste.. Edwardove sexy ruky! :D Ale páči sa mi tam tá žilka.. :)

Nov: Veľa ľudí kritizuje práve túto časť Twilight ságy, no mne sa čítala dobre a .. bol tam Jacob! :3 No a aj obálka sa mi páči. :)

Zatmenie: Mám rada obálky, ktoré v sebe zosobňujú nejaké posolstvo z príbehu. No pri tejto som buď nechápavá ja, alebo zabúdam, pretože k Úsvitu som čítala nejaký článok o podstate obálky a nejaký taký bol tuším aj na Zatmenie.. o.O
Ale inak je pekná :D ako, koniec-koncov, všetky Twajlajtovky. :)

Úsvit: Posolstvo tejto obálky by malo byť, že Bella sa stáva z obyčajného pešiaka (azda tým mysleli človeka?) kráľovnou (maybe myslené upírkou :)).



Fúúh.. skoro ma zabilo prekladať a ukladať tie knihy a komentovať obálky, no dala som to! :D Síce mám trochu výčitky, že som všetky pochválila, no povedzte - nie sú nádherné?? :D

A klasická otázka: čo vy a čierne knižky? Máte/nemáte(pochybujem), ktorá je vaša najobľúbenejšia? :) No a zajtra sa vidíme pri bielych knižných krásaviciach! :)

4 komentáre: