štvrtok 10. júla 2014

Fialový štvrtok (Farebná book challenge #4)


Ahojte! Dneska som tu zas s jedným z tých chudobnejších článkov z tejto rubriky, no sľubujem, že pri čiernych a bielych knihách si vám to vynahradím! :) :3 


Dvojí tvář: Obálka je skôr bordová než fialová alebo ružová, ale stále to má bližšie k týmto dvom farbám, než k napríklad modrej.. :D A je taká.. jednoduchá, no páči sa mi :)

Naprieč vesmírom: Nádherná klasika, no v poslednej dobe uvažujem, že ju nejakým spôsobom vymením za českú verziu, aby na poličke pekne ladili. *.*

Žuvačkový kráľ: Taká klasická romantikuš. :D A tento obrázok som už videla aj na jednej knihe Sparksa. :)

Tahle píseň ti změní život: Boží!! :3 Krásny príbeh potrebuje aj krásnu obálku a táto krásna veru je! :3

Nick a Norah: až do ochraptění:  Taká neutrálna.. neohúri no ani nepohorší.. :D


Čo vy a ružové a fialové knihy? Tiež ich máte tak na-zaplakanie málo ako ja? :D A nechcete niekto Naprieč vesmírom? Predám/vymením!! ;))

6 komentárov:

  1. Žuvačkového kráľa a Naprieč vesmírom mám aj ja :) Obe sú dobre.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kráľa som čítala hroozne dávno a páčil sa mi. :) Presne tak isto aj Vesmír, no ono to proste neladí! :'(( :D

      Odstrániť
  2. U mňa by to bolo ešte menej - 4 knihy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mňa to zachránili tie ružové, lebo fialové .. nič moc no :D

      Odstrániť
  3. Ja som mala Naprieč vesmírom, už som predala, ale obálka je krásna 8)
    Zlodejku duší mám fialovú, Železnú dcéru, Ptačí zpěv, Rudú jako rubín, a ešte nejaké ďalšie 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ptačí zpěv je nádherný :) A Železná dcéra má tiež peknú obálku *.* no Železný král ju má ešte o trochu krajšiu :) Celkovo sa mi tam páčia tie "ornamenty" alebo čo to je.. :D

      Odstrániť