streda 13. augusta 2014

It's time for youtube! (#16)


od bloggerky JuliaR
V tomto meme ide o to, dať svetu vedieť na čom z youtubu momentálne fičíte. Môžu to byť pesničky, hry, klipy, návody,... proste hocičo. :)


Čaues lidi! Toto je ďalší z (dúfam) mnoha "predpísaných" článkov, ktoré sa tu budú samé publikovať zatiaľ, čo ja budem objavovať a preskúmavať krásy Jadranu. :) No dnes, keď toto píšem je len polnoc z 2. na 3. augusta, na dovolenku sa ešte len teším a našla som super speváčku. :)
Je milá, pôvabná a dobre spieva. Narodila sa na Deň bláznov a tento rok oslávila 20 narodeniny. A pamätáte, keď som sa pri recenzií na Anjelskú lásku roztápala nad školou BRIT? Tak medzičasom som zistila, že tam chodila Amy Winehouse, Adele a napríklad aj táto slečna.. (:'((((((()

Dámiapáni, predstavujem vám ELLU EYRE, ktorú už možno poznáte.. :)
















A vlastne.. poznám ju! :O Z tej poslednej pesničky s Rudimental-om.. :D
Vy ju poznáte? Ako sa vám páči jej tvorba/hlas/vystupovanie? :) A čo dovolenka? Boli ste už? Alebo sa ešte len chystáte, či vás to tento rok obišlo úplne? *ak hej, poznám ten pocit a súcítim s vami :/*

4 komentáre:

  1. Zpěvačku vůbec neznám :D na tyhle novější moc nejsem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja som ju v podstate nepoznala, no páči sami jej hlas :3

      Odstrániť
  2. Nominovala som ťa na Liebster Award tag :) snáď sa nehneváš http://addicted-to-read.blogspot.sk/2014/08/liebster-award-tag-1.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem^^ akurát som sa dneska hnevala, že ma nikto nikdy nikam nenominuje :D potešila si ma :)

      Odstrániť