pondelok 11. augusta 2014

Let's love we♥it! (#4)


toto meme vymyslela Lenka a cieľom je podeliť so svojimi čitateľmi s akýmikoľvek obrázkami z weheartit.com, ktoré mi nejakým spôsobom ovplyvňujú život 

Ahojteee!! Mám tu pre vás ďalší Let's love we♥it! Ja som teraz asi na dovolenke a toto je "predpísaný" článok, ktorý sa sem (snáď) sám publikuje zatiaľ, čo ja si budem válať šunky pri mori, aby tu nebolo prázdno. :D
Tentokrát sa bude niesť (alebo sa o to aspoň bude pokúšať) v duchu vtipov, a teda cieľom je pobaviť vás alebo prinajmenej zlepšiť vám náladu. :) Takže dúfam, že sa bude páčiť.












Nerada straším, no toto nás - študentov - čoskoro čaká :'((



Také letné no.. :D














Snáď sa páčilo, možno trochu vylepšilo náladu a niekedy nabudúce pri nejakom ďalšom Let's love we♥it! príspevku. :) Užívajte prázdnin, kým tu ešte sú! :)

Vaša dovolenkovo-naladená Maci :)

2 komentáre:

  1. Zbožňujem film Bláznivá, hlúpa láska z ktorej je ten druhý obrázok, a J. Lawrence je tiež skvelá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ehm, ďakujem! :D Nebola som si istá, či je odtiaľ a ten film si už strašne dlho chcem pozrieť, tak snáď sa k nemu aspoň dostanem rýchlejšie :D :)

      Odstrániť