sobota 30. augusta 2014

"Menšie" zmeny sú základ.. :D


Ahojte :)

V najbližšej dobe chcem meniť vzhľad blogu a aj jeho meno. Priznávam My Mad World of Books nie je presne to, čo na blog sedí. Je síce trochu šialený, no seriózny. Ku slovíčku mad mám akýsi vzťah, čiže bude aj v ďalšom názve ibaže My ... world of books je strašne klišeoidné (áno, konečne som si to uvedomila :D) a chce to zmenu. Čiže ak raz prídete na blog My Mad World of Books a už to nebude My Mad World of Books, tak sa nedeste, pravdepodobne sa len zmenil názov a titulka. :) A asi aj dizajn.. to sa ešte uvidí. :)

Tiež si chcem založiť nový Gmail a mať serióznejšiu prezývku. :D Napadlo mi ich veľa, no Mad Maci sa mi zatiaľ pozdáva najviac. Čiže to bude asi to.

Ak máte nejaké nápady týkajúce sa či už nového názvu blogu, mojej prezývky alebo do akej farebnej kombinácie by mal byť zladený dizajn blogu, nedržte to v sebe a kľudne mi poraďte. :) Vaše rady len uvítam. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára